20100130

Let me be

Eeeeee.. kenapa dah berisi?

Wawa.. tembamnya!

Badan kau dah naik kan, Wawa?

Bulatnya Wawa sekarang!

Kenapa dah berisi sangat? serious dah berisi.

Wawa dah nampak lain sikit lah. Macam dah tembam.

dah gemuk sikit lah...

Kritikan seperti ini saya selalu dapat and it will ruined my mood for the whole day!

Ya Ampun! Tolong lah people. Let me be! I was a dancer before, once I left my dancing background, all of this weight come creeping in my life. I love to eat. I,m an eater. Yes, I lalalalalove food. and I'm a compulsive eater. I eat when I'm happy, I eat when I'm sad, I eat when I'm bored. Senang cerita, I eat all the time.. dan, sekarang saya dah tak exercise lagi. Sebab tu lah badan senang sangat naik. Kau faham tak?

Jangan tanya lagi atau tegur macam macam lagi boleh tak? If korang puuurrrfect seperti Megan Fox, aku boleh terima lah jugak. It's not that I can't handle criticism, it is just that when it came out from people like you, and it's not a kritikan membina pun, that's why lah I hate it soo much and it bothered me.

3 comments:

Farim Shahnan said...

jawab ni nanti: KAU SIBUK PAHAL???! :D :D

umieeeeee said...

i love you for who you are darling. bdn wawa hot okaaay! ("

najwa arifah ismail said...

you girls are soooooo sweet! nak cium!