20100409

Friday, I love you

Today is the most A-W-E-S-O-M-E Friday so far! Yesterday's tv host casting went well. My weight is slightly decreasing (hehehh. sikit je. tapi ade progress la orang kata) and the best part is, my final result is out and Alhamdulillah.. I got 3.87!

Say what people? Yes, I'm like so happy! Nak mandi pun tak dapat nak gerak2 away from this laptop dari tadi. adoi, dah la tu Wawa. Syok sendiri pulak dia. Dush dush. Hehe. Best sgt la perasaan ni. berbaloi gila masa study week seminngu tu I stayed Kuantan instead of home. Berbaloi sangat minum Pearl Cafe, stayed up late at night. Berbaloi sgt korbankan masa masa bersuka ria pergi study at the library. Berbaloi gila belajar sampai otak jam. Everything is so worth it. Berbaloi-baloi. :D

Mumsy: Hari ni tak payah belajar masak la. I'll cook your favourite. You can be a princess today. *hugged and kissed me. (A LOT!)*

5 minit kemudian........

Mumsy: Wawa.... tolong masak nasi. 2 pot je sebab hari ni tak ramai orang kat rumah. *bebelan yang panjang. tak concentrate sgt* Thank u syg.

-________________-"  

Bukankah baru sebentar tadi dia cakap I can be a princess today? kan? Maaaaaa, princess tak masak nasi sendiri!

anyhuuus, I love u ma :)

No comments: