20100531

Hello sexy!


gambarku dijadikan wallpaper laptop seseorang. Bestnyaaaaa! :)
NOT MY OWN LAPTOP OK? IM NOT THAT VAIN. plus, my laptop is smaller and it's pink!

Oh hye. yes you sexy readers. howwawyu? im going back to Kuantan in 7 days! Boo hoo hoo :'( I DON'T WANNA GO BACK TO KUANTAN! It feels weird coz this is by far, the longest holiday I ever had. And I never wanna end this, I'm having the time of my life now.

Nanti macam mana nak online dengan high-speed Streamyx tercinta ku pada tengah malam? Macam mana nak stay up sampai pukul 4 pagi tanpa rasa cuak-cuak pergi toilet nak kencing sorang2? Kalau kat Kuantan, my room mate Alya (sama kan nama dgn my niece? hehe) yang selalu jadi mangsa dikejut tengah-tengah malam untuk teman I buat business kat toilet. ALYA, I LOVE YOU! :) Moving on, macam mana nak dapat makan best without peeking in my purse, counting my money, thinking, cukup ke tak ni sampai next allowance? How to sleep with thick, soft comforter bajet tidur kat hotel sejuk2? Sebab no air-cond? Macam mana nak tengok tv duduk secara kurang sopan  atas sofa ku yang empuk, ditemani lampu jingga romantis? How I wanna make impromptu plans with my friends to go lepak2? Macam mana nak layan dvd malam2, dengar lagu macam nak pecah speaker dalam bilik? Kat kuantan tak ada fridge boleh simpan yogurt drink. TAKDE ORANG YANG MASAK SEDAP SEDAP KAT KUANTAN, TAK PAYAH BAYAR PULAK TU! mummy, thank you, i love you :')

Oh homey home... I'm gonna miss you. oh homey home, you wait for me okay? I'll come back every week! I'll come back for good on October. You wait for me okay my homey home :)

Hello commoners! I'm the king of the world! Keeeeezz me henz, zhen jhu'll bih bless till eternity! -Sushi the cat

No comments: