20100722

Holiday day 6

Pelik sangat macam mana dulu kita boleh tidur satu katil, mandi sama-sama, kongsi tuala yang sama, makan dari pinggan yang sama, minum dari cawan yang sama. Kongsi semua cerita bersama, menangis sama-sama, ketawa tak ingat dunia bersama. Pelik, kenapa sekarang kita dah tak macam dulu dah.

Tak rindu ke semua benda yang kita buat sama-sama tu dulu?  Tak teringin ke nak kongsi semua cerita bersama? Tak teringat ke semua benda yang kita buat sama-sama? Menari, melompat macam monyet, menyanyi jerit-jerit tak fikir orang lain?

Sedap kan makanan tu kalau kita ramai-ramai berebut? biskut kering cicah teh o pun boleh jadi rebutan. Apam kosong pun jadi sedap kalau kita makan ramai-ramai. Tempat yang sangat bosan pun boleh jadi havoc kalau kita semua ada. Kan?

I miss us, I miss you. I miss the old me. Don't you miss us?

Ni semua salah padang lalang. Ni semua sebab padang lalang jauhkan kita. Padang lalang kecil sangat, bilik sempit and panas. Orang pun jadi panas.

Shit! I haven't touch anything on my assignments yet. WTF is wrong with me? I have to stay home tomorrow and finish up all of my assignments.

Happy Birthday Jue! You've been a great friend for all of these years. Love you. xx

1 comment:

Anonymous said...

omggg jom la cicah teh dgn hup senggg nak sangaaaatttttttt!!!!! ;)