20100216

through the galaxies and beyond

ok, my body can't stop shivering and shuddering kegeliiiiiiiiannnnnn sangat coz I just read Syazmin's blog about her fear. I think I have trypophobia too. Which is the fear of holes. Like ewww sgt! sumpah can't stop thinking about it. and i feel like ada berzillion zillion semut tengah creeping on my body! Stop thinking about it wawa! Ok, say the meditation words to calm yourself down.. Gucci, Prada, Channel..(repeat 3 times)

Ok, sebenarnya nak berceloteh pasal cuti 4 hari ni sempena Hari Raya Cina.. Btw,Gong Xi Fa Cai! Ape yang telah dilakukan semasa cuti? lets look here

  • Hari Khamis, ambik bas from Kuantan to KL
  • Jumaat malam : sampai rumah,terus tidur. Btw,sempat dating dengan kekasih tengok cerita romantik
  • Sabtu pagi sangat : Terus bertolak pergi balik JB.
  • Ahad : lepas pergi wedding, masuk Singapura jumpa saudara mara
  • Isnin : Dah keluar Singapura, pergi rumah Dina kat mana entah buat test psychology sama sama. Thanks for the help sayang! :)
  • Selasa at 2am : baru sampai rumah. Esok pagi plan nak breakfast with Love and Nina. I miss you soo much Ninnsy! :D Lepastu, at 4pm, balik Kuantan balik.
  • Lepastu lagi, Khamis malam nanti, pergi balik Shah Alam balik for Novice Cup Debate Competition.
Hey, tengok la plan kat atas tu. macam drebar bus dah aku ni. i'm gonna be soo super exhausted! I spent more hours in the car/bus than outside, minggling around w my friends.. Takpelah, at least dapat jumpa makcik2 and pakcik2, atuk2 and nenek2, sepupu sepapat. They all have changed a lot! the best thing is, they love to tell us stories about 30-ish years ago. It's so sweet! They also remembered everything that I used to do when I was a kid! awww, they are my angels! ok dah,jiwang pulak.

Oh oh, ayat yang selalu dapat bila jumpa sedara mara... beware! (jangan termuntah taw! tapi ni cerita betul, bukan nak perasan hot macam ada sorang kawan saya kat kampus ni)

"eh eh, macam ARTIS la!"

Mak ape lagi uolls? tersipu sipu malu lah! haha.

Oh btw kawan kawan, adik Abai dah ada girlfriend! He bought her a box of chocolates! APA SEMUA NI?! KENAPA BESAR CEPAT SANGAT!?! macam terkesima la kejap kan. oh well, dah besar dah. NOT! Baru 13 kot. when I was his age, I was a flat-chested, nerd prefect with a low ponytail who cried everyday if my sister doesn't want to eat together with me during recess time. pathetic, much? And I have my first real boyfriend when I was 15! when I was 13 I still dressed up like Lizzie Mcguire! :( Kids these days, they grow up just a little too fast, eh?

No comments: